A horgászbotod az maga a stílusod - a stilusod meg magad vagy.

 

 - Mondotta egy tanult barátom.

 

 

 

 

Silstar Diaflex kevlar
Daiwa Tom Pickering
Tri Cast Aristrocrat
Shimano Twin power
Sportex Supermatch
Fly Super Match - (Barbetta )

 

Tudom, még legalább 100 jó match bot van !!!

 
Ezeket a botokat Magyarországon is árulták a 90 -es évek eleje, közepe táján, sajnos borsos áron. Sajnos nekem is csak egy Silstar és egy Sportex botra korlátozódott a horgászbot arzenálom. Írj kedvenc horgászbotodról ! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én úszózom, a Dunán vagy tavakon. Elsősorban békés halakra horgászom, éppen ezért a match bot  a szivem csücske.

 
A match bot Angol találmány - sok apró gyűrű, stb......úgy is tudjátok. Na, szóval én a  3.9 - 4.2 méteres hosszt tartom univerzálisnak (kezesnek),ha úsztatok vele, vagy waggler úszós horgászatot művelek. 

Írj kedvenc horgászbotodról

 
 

 

Részemről ők a kedvencek - klasszikus matchbotok :

A bejegyzés trackback címe:

https://horgasz.blog.hu/api/trackback/id/tr11367386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZOZO 2008.03.15. 13:23:14

A DIAFLEX NEKEM IS NAGYON BEJÖN.

Seneca 2008.03.15. 17:42:01

Szerintem a - stílusos, jó - botokat már legyártották,( 90- es évek ) most már csak fel kell kutatni őket.

Aron 2008.05.27. 08:39:42

Az a baj ,hogy a mai botok tömeggyártott Kínai szarok, semmi személyes varázsuk nincs.

Seneca 2008.05.27. 10:59:52

Szerintem, horgászboltban már sokan nem veszünk botokat, inkább használtat a börzén, esetleg haveroktól vagy az internetről.

Horváth Emil 2008.06.03. 15:00:19

4 éve vettem egy mach botot,mindenre jó.Az utobbi 2évbe rászoktam afeederre jotalálmány. CSakmegkell tanulni használni.

Seneca 2008.06.03. 15:23:34

Szia Emil, folyóvízen egy jó feeder, szinte verhetetlen. Nem tudom a lengőspicces botot próbáltad - e ? Az Angoloknál és a Németeknél nagyon elterjedt !

Németh Imre · http://spring 2008.11.05. 12:24:31

Helló! Ha valakinek van elfekvő-eladó SILSTAR Diaflex feeder botja, azt szivesen megvenném! spring@mail.globonet.hu

Seneca 2008.11.07. 19:37:19

Szevasz Imre, a VI. kerületben a Jókai utcában lévő horgászszervízben a múlt héten volt bent egy 3,9 Diaflex match, sajnos a telefonszámát nem tudom az üzletnek. Egyébként én még nem nagyon láttam eladó Diaflex feedert eladót - valószínű prima egy bot lehet, ha nem válik meg tőle senki !!

publik 2008.12.10. 21:25:00

hát irok a kedvenc horgászbotomról:GOLD STAR Advanter spin B akciós 30-60gr.dobósúly 2 részes, szénszálas,3 méter.Vizigolyó a bot végén, ami nem vizigolyó, hanem általunuk készitett,parafából, kiegyensúlyozott-fürdőkádban-és festett mint egy hal.Ez van a végén és egy előkén ,szintén általunk készitett műlégy.Imádják a halak-már ha van kedvük.Hozzá egy OKUMA 30orsó.Lehet aki nem igy horgászik nem éppen érti ,de megpróbáltam körülirni.Lehet kérdezni akit érdekel.Vagyis vizigólyó egy műlégy és egész nap járkálok a folyóban,megdobálva minden lehetséges és lehetetlen helyet.Nagyon szorakoztató,persze erőnlétis kell hozzá.

Seneca 2008.12.12. 16:25:47

Érdekes, mi képzi az eldobáshoz szükséges súlyt, talán ez a parafa hal, ólom, horog van benne ?

publik 2008.12.12. 21:48:08

Tehát ebben a parafahalban-buldó a neve-van egy 4szer 20 mm-es ólomsúly inoxdrótra felfúzve,aminek a vágén egy hármashorog is van,5gr súlyú az egész,30-40 méterre el lehet dobni széliránytól függően.Az ólom tőke súlyként van elhelyezve,tehát nem borúl csak billeg igy sérült vizen levő, úszó élőlény látszatát kelti.Hatalmas halak rabolnak rá ha sok a cserebogár különösen. Nagyon szórakoztató.

Seneca 2008.12.13. 13:35:47

Oké, így már tiszta !

Zsol 2008.12.24. 09:21:23

Nekem egy újabb generációs kedvencem van, Garbolino Tilbury match 2-8gr. Semmi felesleges csicsa, egyszerű, és nagyszerű :)
Volt régebben egy Masterline (angol) pickerem, de voltam olyan állat, hogy eladtam... :S

halak · http://millenium.blog.hu 2009.01.08. 20:27:17

A Garbolino botok tényleg nagyon jók, az átlaghorgász nem nagyon ismeri illetve elég drága a pénztárcájához. Nekem is volt egy Masterline feeder botom régen, azt hiszem ezeke a botoK voltak John Wilson nevével fémjelezve ?

Zsol 2009.01.22. 18:36:16

Igen, még most is összedolgoznak:
www.thenumberone.co.uk/
Bár mostanában ez is átment marketingbe, minden ismertebb horgász nevére lecsap egy-egy gyártó, ezzel is növelni próbálván az eladásokat... Spro-Walter, Milo-Gardener stb.

halak · http://millenium.blog.hu 2009.01.23. 08:58:58

Ja, ja kirakatemberek - azok kellenek !
Nem tudom a Hardynak is van ilyen, valszeg nincs!
süti beállítások módosítása