Hit park  2008 !

 

Szerintem évek óta jobb mint a FehoVa, már ami a kínálatot illeti - arról nem is beszélve, hogy ingyenes a belépő és a parkolásért sem szedik le az embert. Remélem az idei is jól sikerül !!!

Hát, sajnos nem egészen olyan volt mint amira számítottam !!!  Többen hiányolták a Shimanót, Daiwát meg egy- két komolyabb Angol márkát. Kedvezmény is vajmi kevés volt, gyakorlatilag bolti áron futottak a cuccok. Ez van ?!

 

 

 

 

 

 

 

Szerinted ???? 

Érdekes, velős nyilatkozat :

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horgasz.blog.hu/api/trackback/id/tr30363755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zozo 2008.03.15. 13:24:36

Nagyon hiányoltam a nagy gurukat én is.
Ja kedvezmény nem nagyon volt !

Seneca 2008.03.15. 17:38:52

Nem tudom a Fehova milyen lesz, kilátogatok oda is , majd utána megvitatjuk !

Aron 2008.05.27. 08:46:04

Na most ez az utolsó 2008 - as horgász kiállítás olyan szar volt, hogy a Fehovára már mérgemben ki se mentem, gondoltam az még trébb lesz.

Seneca 2008.05.27. 10:43:52

Szia, biztos vagyok benne, hogy a sarokban - elfekvőben, azért van pár botod még otthon !
Szóval járj inkább horgászni mint kiállításokra.

zozo 2008.06.03. 17:03:08

Az igazi horgász kiállításokra is jár.
A legjobb cuccokat a börzéken lehet megvenni.

Seneca 2008.06.03. 21:52:11

Ugye van a Fehova + a Hit park + a kis Horgászbörze - ahol a sok régi csecsbecsét lehet szerválni.
süti beállítások módosítása